Rusza kampania outdorowa marki Converse

150x110

Converse rozpoczyna kolejną outdoorową kampanię reklamową. Markę będzie promować hasło „THE RIGHT TO…”. Kampania ma zachęcić do wyrażenia siebie, za pomocą marki Converse.

W tym sezonie marka Converse, ze swoim hasłem przewodnim kampanii „THE RIGHT TO…” wzbogaca kampanię reklamową o działania outdorowe. Reklamy Converse pojawią się w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Trójmieście. Marka pojawi się na billboardach (6x3), backlightach (6x3 oraz 8x4), siatkach FLN 50 i FLN 100 i na citylightach. Kampania ma podkreślić charakter marki i wartości, z którymi się ona utożsamia – indywidualizm, oryginalność, wolność, prawo do wyrażania siebie. Kampania outdorowa będzie wspierała kampanię w prasie modowej i lifestylowej, gdzie pojawią się nowe layouty reklamowe marki a na nich hasła: The Right To Be Real oraz The Right To Be An Outsider.

Za kreację kampanii odpowiada dystrybutor produktów Converse, firma AmerSport, a za zakup outdooru odpowiada dom mediowy Pro Media House.